KONTAKTA OSS

BESÖK OSS

Grustagsvägen 5

138 40 Älta

 
RING OSS
 
 
MAILA OSS OM DU HAR FUNDERINGAR

ÖPPETTIDER

ÖPPETTIDER

Måndag 10.00 - 18.30
Tisdag 07.00 - 19.00
Onsdag 08.00 - 19.00
Torsdag 09.30 - 19.00
Fredag 08.00 - 16.00
Lördag Stängt
Söndag Stängt

LÖRDAGAR

Vi finns tillgängliga för Er kunder även på lördagar efter överenskommelse.
Då efterfrågan är stor tillkommer en helgtaxa på 15% på våra ordinarie priser på alla behandlingar.
Lördagstider går ej att boka online, endast via telefon eller kom in på salongen.

VI ÄR KONTANTFRI SALONG

Vi är en kontantfri salong. Vi tar emot kort och swish.

INFÖR DITT BESÖK HOS OSS

Vi har samlat de vanligaste funderingarna kring besöket oss hos.

AVBOKNING

Avbokning ska göras senast 24 timmar före bokad tid, annars debiteras halva priset på din bokade behandling.

Avbokning kan endast ske på telefon/telefonsvararen eller via din profil på online-bokningen. Mail och facebook undanbes helt då risken för att vi missar din avbokning
är stor.

När du bokar en tid hos oss får du en boknings-bekräftelse via sms, dubbel-kolla gärna så du har samma inbokade tid i din kalender som oss. Du får även en påminnelse 48 timmar innan, för att du ska hinna planera in ditt besök hos oss. Om tekniken inte skulle fungera, så är det fortfarande ditt ansvar att se till att du kommer till din tid. Att vi skickar ut ett sms är enbart en service vi har men frånsäger oss ansvar utifall smsen inte skulle nå dig.

Vi ber dig respektera den utsatta tid. Vid sen ankomst, hör gärna av dig så vi vet. Är du mer än 10 minuter sen förbehåller vi oss rätten att avboka din bokade tid och den ses som utebliven.

LÄMNA OSS NÖJD

Självklart vill vi att du alltid lämnar oss nöjd efter ditt besök. Vi lägger ner all den tid som behövs för att höra dina önskemål och vi är tydliga i konsultationen om vad som är möjligt att göra med ditt just ditt hår. Därför är det bra om du redan innan besöket har med dig bilder och är tydlig med vad du har tänkt dig, vi kommer utifrån det göra en bedömning om vad som är möjligt.

Vi skiljer på tekniskt och estetiskt fel
Skulle du inte vara nöjd med resultatet på ditt hår utgår vi från att det är ett tekniskt fel från oss frisörer och inte ett estetiskt fel om vi utfört behandlingen såsom vi kommit överens om. Det är viktigt att du talar om detta så snart som möjligt, gärna när du är på plats hos oss ifall du inte är nöjd. Går det för lång tid innan du hör av dig kan vi inte åtgärda felet, så vi behöver höra från dig inom max en vecka. Om vi behöver korrigera ditt hår p.g.a. att håret inte reagerat som förväntat eller att det är tekniskt fel utfört arbete kommer vi erbjuda en ny tid inom 14 dagar kostnadsfritt. Känner du att du inte passar i det vi kommit överens om så måste du tyvärr boka en ny tid till fullt pris.

Tänk på att alltid ringa oss. Mail eller meddelande på facebook/instagram missar vi lätt.