INFÖR DITT BESÖK HOS OSS

AVBOKNING

Avbokning ska göras senast 24 timmar före bokad tid, annars debiteras halva priset på din bokade behandling.

Avbokning kan endast ske på telefon/ telefonsvararen eller via din profil på online-bokningen. Mail och Facebook undanbes då risken för att vi missar din avbokning är stor, de är alltså inte giltiga för avbokning

När du bokar en tid hos oss får du en boknings-bekräftelse via sms, dubbel-kolla gärna så du har samma inbokade tid i din kalender som oss. Du får även en påminnelse 48 timmar innan, för att du ska hinna planera in ditt besök hos oss. Om tekniken inte skulle fungera, så är det fortfarande ditt ansvar att se till att du kommer till din tid. Att vi skickar ut ett sms är enbart en service vi har men frånsäger oss ansvar utifall smsen inte skulle nå dig.

Vi ber dig respektera den utsatta tid. Vid sen ankomst, hör gärna av dig så vi vet. Är du mer än 10 minuter sen förbehåller vi oss rätten att avboka din bokade tid och den ses som utebliven.

BRA ATT VETA INFÖR DITT BESÖK

PARKERING

Det finns parkeringsplatser utanför salongen.

BUSS

Närmsta busshållplatser är Sigfridsborgsskolan (ca. 5 min promenad), Linblomsvägen (ca. 10 min promenad) och Älta gård (ca. 15 min promenad).

DITT BESÖK

Ditt besök hos oss är till för att du ska få en stund för dig själv. Vi vet att alla fungerar olika, vi respekterar fullt ut om du bara vill bläddra i en tidning och inte känner för att prata under ditt besök. Vi vill få dig att trivas!

VI ÄR EN KONTANTFRI SALONG

Vi är en kontantfri salong. Vi tar emot kort och swish.

BARN PÅ SALONGEN

Vi vet att pusslet inte alltid går ihop och ibland behöver man ta med sina barn till oss. Vi vill bara uppmärksamma om att övriga kunder i salongen besöker oss för att koppla av och få en lugn stund. Ta gärna mer er något som sysselsätter era barn under er bokade tid.


Vi förstår att ibland måste man ta med sig sin lilla bebis till oss. Förutsättningarna för att ha med sig barn under besöket är att vi kan göra vårt jobb på utsatt tid.

Vänligen respektera att inte ta med barn som är förkylda/sjuka. Vi vill inte själva bli smittade och för alla andra kunders skull.

LÄMNA OSS NÖJD

Självklart vill vi att du alltid lämnar oss nöjd efter ditt besök. Vi lägger ner all den tid som behövs för att höra dina önskemål och vi är tydliga i konsultationen om vad som är möjligt att göra med ditt just ditt hår. Därför är det bra om du redan innan besöket har med dig bilder och är tydlig med vad du har tänkt dig, vi kommer utifrån det göra en bedömning om vad som är möjligt.

Vi skiljer på tekniskt och estetiskt fel
Skulle du inte vara nöjd med resultatet på ditt hår utgår vi från att det är ett tekniskt fel från oss frisörer och inte ett estetiskt fel om vi utfört behandlingen såsom vi kommit överens om. Det är viktigt att du talar om detta så snart som möjligt, gärna när du är på plats hos oss ifall du inte är nöjd. Går det för lång tid innan du hör av dig kan vi inte åtgärda felet, så vi behöver höra från dig inom max en vecka. Om vi behöver korrigera ditt hår p.g.a. att håret inte reagerat som förväntat eller att det är tekniskt fel utfört arbete kommer vi erbjuda en ny tid inom 14 dagar kostnadsfritt. Känner du att du inte passar i det vi kommit överens om så måste du tyvärr boka en ny tid till fullt pris.

Tänk på att alltid ringa oss. Mail eller meddelande på facebook/instagram missar vi lätt.